Remaja !!!~
Monday, 8 July 2013 | 0 comment(s)
                           Zaman Remaja !



        Bila buke blog ni . Bace semua post2 kat dalam blog ni. Teringat balik. Nerdnye aku. hahaha. Zerin mmg nerd dari sekoloh rendoh sampai la form 2. Naik form 3 mgkin matured sikit la.. hahahaha. Matured tu ade la sikit. Bising tu yang banyak. ngeh2 . Hahahahahaha. Bosan la . Bila masuk usie remaje. banyok la halangan2 dalam hidup. Zerin? Halangan terbesor= M A L A S. hahaha. Malas betol la zerin ni. malas blajor , malas mari sekolah, malas tu , malas ni. semue malas. ngeh2. 

      Sekarang selalu kuor dengan kawan2. Tempat paling famous kat terengganu . McDonald. Olloh. Bile sebut McD ni. Semue orang kate. " Tempat HotKetah Berkumpul" Ngeh2. Tapi zerin dan kawan2 bukan gitu. kiteorang biase je. Setiap kali hang. mesti karoke. Hmm. Mmg la suare xsdap. Ikut suka. Bayor Broo!!. hahahaha. Hak menyanyi Hak Kami. <--- Kepale Hotak Kamu -,-

      Remaja dan kapel memang xboleh dipisahkan kan ? Hehe. Ramai remaja sekarang terjebak dalam Kapel ni. Antaranya. zerin jugop . ngeh2. hahaha. Siti Nur Alia Natasya binti Suhaimi name diye. hehe. Sayang sangat2. haha. Bia la nk luga pom. zerin sayang diye. ngeh2. hahaha. 

     Zerin yang sekarang bukan zerin yang dulu :P hahaha, zerin yang sekarang Bising selalu. hehe. Kawan2 banyak memberi pengaruh kepada zerin. Biase la. bile kate pengaruh rakan sebaye. Ade yang bg pengaruh baik. Ade yang bg pengaruh x baik. Zerin ? Ramai yang bg pengaruh baik. Macam Hanis Hazman (Bff) . sebab hanis zerin dah minat nak main futsal. bile orang ajok main futsal. laju je kate oke. tapi kite baru nak blajor main futsal ni. Orang lain dah lame main, semue dah pandai2. Bile bawak bola. Fuhh. xleh nak kate. ngeh2. hahaha

   Banyok pulok "Ngeh2". ahahhaa. Oke la tu. Lame dah xupdate blog ni. Hmm. xpandai pun nak buat entry ni. Tulis je ape yang ade dalam kepale. Oke la. Last skali.Hari rabu ni dah nak puase. Selamat Berpuase kepada semue umat islam didunia. Semoga kite dapat berpuase dengan baik dan paling penting! Puase Penuh oke ? ngeh2. hahahhaa. Sape ponteng dengan sengaje sile terjun daripada tingkat 10 oke ? Ngeh. 

Bye2 *lambai tangan. Cerie selalu, Hati senang. Senyum selalu, Jangan Bengang2.Dah kire hah !!! Klakor dk klakor aq punye entry ni. korang xpuase hati. Inbox la saye. hahahahahah !




|